FRANCAIS…..

Azi m-am hotarat sa ma pun sa invat limba franceza cat mai bine. Chiar daca am studiat 13 ani in generala,liceu si facultate consider ca trebuie sa aprofundez mai mult. In cele ce urmeaza voi pune cateva linkuri utile

3 Responses to “FRANCAIS…..”

  1. sip Says:

    lucica nu te lasa pe tanjala, vreau noutati ?
    Apropo cum a fost excursia prin tara ? Cand plecati in Grecia ? Etc. etc…

  2. sip Says:

    Prin intermediul lui Sever am aflata ca ati plecat azi la Greci.
    Zicea el ca sigur, acolo o sa ai mai mult timp de scris … Gresea ?

    • lucipitu Says:

      Am ajuns in Salonic…maine plecam spre Atena de und eluam avionul spre Santorini.. un drum lung per total vreo 2000 km in care am schimbat: autobuz, tren.taxi, metrou si avion….promit ca revin pe blog cu poze si impresii…apropo am una tare din Bucuresti de prinRahova 😉

Leave a comment